کارشناس هواشناسی گفت: بارش‌ باران در کشور آغاز شده‌است و امروز در استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان، کرمان و شمال هرمزگان افزایش ابر، رعدوبرق و وزش بادهای شدید موقتی را داریم.

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی سیلاب برای استان‌های شمالی کشور، به مردم توصیه کرد که از تردد در مناطق پرخطر که احتمال طغیان رودخانه‌ها و مسیل‌ها را دارد، پرهیز کنند.

معامله املاک به صورت مکرر صورت می‌گیرد و روش‌های مختلفی برای خرید و فروش ملک وجود دارد که هر کدام از این روش‌های معامله نیز مزایا و معایب خاص خود را دارد. خرید ملک به صورت وکالتی نیز یکی از روش‌هایی است...

بعد از مرگ، اموال و دارایی یا املاک فرد بین فرزندان و دیگر وارثان او تقسیم خواهد شد. برای تقسیم بندی قانونی اموال و بر اساس حقوق هر فرد، به وکیل متخصص انحصار وراثت نیاز است. این وکیل با دریافت حق الوکاله و دریافت وکالت نامه...

سازمان هواشناسی با صدور هشدار برای 8 استان از جمله تهران از احتمال طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، برخورد صاعقه و سقوط سنگ در ارتفاعات خبر داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از رگبار پراکنده باران در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور خبر داد.

با پیگیری نهاد‌های نظارتی و همکاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران مقرر شده از تاریخ ۱۷ تیرماه بیمه‌نامه شخص ثالث خودرو‌ها در صورت تسویه بدهی عوارض آزادراهی صادر شود. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت...

در حالی که گزارشات هواشناسی حاکی از افزایش دما در تابستان است، مازیار غلامی گفت: برای هفته آینده از شنبه (۱۷ تیرماه) تقویت هوای گرم در تهران پیش‌بینی می‌شود. این افزایش دما در مناطق شمالی به ۴۰ تا ۴۲ درجه سانتیگراد...

پدیده خشکسالی در کشور احتمال سیلاب در استان‌های مختلف را افزایش داده است، حتی در همین روزها که گرمای هوا امان شهروندان را بریده هم وقوع بارش‌های رگباری موجب سیل در برخی مناطق می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و رعد و برق در برخی استان‌ها و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در بعضی مناطق کشور خبر داد.