با عجله غذا خوردن باعث افزایش وزن و هضم ضعیف غذا می شود در صورتی که آهسته خوردن باعث کنترل اشتها و به هضم غذا کمک بزرگی می کند.

پاپ کورن یک میان وعده است که ۱۰۰ درصد غلات سبوس‌دار به حساب می‌آید. فقط یک وعده پاپ کورن بیش از ۷۰ درصد از مصرف غلات سبوس‌دار روزانه را تغذیه می‌کند. خوردن پاپ کورن یکی از ۳۰ راه برای دریافت فیبر بیشتر...

افرادی که سیستم گوارشی حساسی دارند، ممکن است حتی با مقدار کمی گاز معده و درد شکم را تجربه کنند. برای حفظ سلامتی، شلغم را در حد اعتدال مصرف کنید. با یک بخش کوچک شروع کنید و اجازه دهید سیستم گوارش شما به تدریج تنظیم شود.

برخی خوراکی‌ها حاوی صد‌ها ماده مغذی هستند که به شما در پیشگیری از بیماری‌های قلبی، سرطان‌ها و پیری زودرس کمک می‌کنند. در واقع رنگ‌های روشن میوه‌ها و سبزیجات، علت وجود این مواد مغذی هستند.

با نگاهی ساده به محصولات کشاورزی برچسب خورده، می توان وجود سم یا عدم وجود سم آن را تشخیص داد که در ادامه به آن می پردازیم.